Kortingsacties                                           percentage
VOORDELEN via KBO-Brabant
: (zie www.kbo-brabant.nl  en het maandblad ONS)

Collectiviteitskortingen/-voordelen:
- zorgverzekering
- reizen / contacten leggen als u op zoek bent naar een hulpmaatje, levensmaatje, reismaatje of stapmaatje
- korting op de medische keuring voor het rijbewijs
- voordelen via www.onsledenvoordeel.nl bij aanschaf van tablets, telefoons, LED- lampen en elektrische fietsen;
  collectieve aanbieding voor energie en zonnepanelen
- overige aanbiedingen (regelmatig in het maandblad Ons en www.kbo-brabant.nl )

Via KBO-Haaren: kortingen bij onze voorkeurleveranciers
Er zijn financiƫle voordelen te halen uit je KBO-ledenpas bij aankopen bij de voorkeurleveranciers van KBO-Haaren. Veel winkels en bedrijven in Haaren, Oisterwijk, Boxtel en Tilburg geven op vertoon van de KBO-ledenpas aantrekkelijke kortingen op hun producten en diensten.
Maak gebruik van de voordelen die onze voorkeurleveranciers je bieden: met slechts enkele van de prijsvoordelen verdien je meer dan de kosten van het lidmaatschap terug!
Klik op de links in de linkerkolom voor adressen en kortingspercentages van onze voorkeurleveranciers per categorie.