webwinkel

Stap voor stap uitleg van het bestellen én betalen van een activiteit via de Activiteitenwinkel van KBO Haaren

Start uw computer/ laptop of mobiele telefoon op.
Ga naar onze website www.kbo-haaren.nl en klik in de groene balk bovenaan op “Activiteitenwinkel” (helemaal rechts, naast Fotoalbum), waardoor de winkel wordt geopend.
U staat nu op de pagina “Welkom in de activiteitenwinkel van KBO Haaren”.

Na het lezen van de hier beschreven informatie klikt u onder aan de pagina op: “Ga door naar de activiteitenwinkel” óf:
klik boven in de groene balk op: “Toon alle activiteiten”
U maakt hier een keuze van de activiteit(en) waarvoor u zich aan wilt melden. Klik op het plaatje van die activiteit(en); dan hebt/krijgt u de totale beschrijving te zien.

Geef hier eventueel al aan met hoeveel personen u aan de activiteit wilt deelnemen. Door op het ‘plusteken’ links te klikken: 1 – 2 – 3 – 4. Als u dat wilt corrigeren klikt u op het ‘minteken’: 4 – 3 – 2 – 1.
Klik vervolgens op de groene balk: “Toevoegen aan winkelwagen” Even later verschijnt naast deze groene balk een wit blokje met de melding “Bekijk winkelwagen”.
Klik dit aan.
U komt nu in de ‘winkel’, waar uw keuze bevestigd wordt. Ook hier kunt u eventueel nog de keuze bepalen van het aantal deelnemers, d.m.v. het ‘plusteken’ en/of het ‘minteken’. (maximaal 4; u zelf en eventueel 3 extra personen). U ziet dan gelijk de totaal kosten voor deelname aan deze activiteit(en).

U kunt hier ook alsnog terugkomen op uw besluit om aan de activiteit deel te nemen, door onder het product te klikken op “Artikel verwijderen”. Als u dat doet zult u zien dat na even wachten uw winkelwagen weer leeg is.
Wilt u wel doorgaan met uw aanmelding/bestelling klik dan op “Doorgaan naar afrekenen” (groene balk rechts van het scherm). Op de pagina waar u nu terecht gekomen bent gaat u de aanmelding/bestelling bevestigen d.m.v. het invullen van uw persoonsgegevens.

Naam *

KBO Brabant lidnummer *

E mail adres *

Straat en huisnummer *

Plaats *

Postcode *

Telefoon *

en eventueel de gegevens van de extra deelnemers die met u meegaan

Onder “Extra informatie” kunt u eventuele ‘Bijzonderheden’ invullen. (bijv. ik maak gebruik van een rolstoel of rollator) - ‘Opstapplaats’ (ingeval van een busreis) -  ‘Dieet wensen’ (als er een diner of lunch aan de activiteit vast zit). LET OP: alle gevraagde gegevens waar een * achter staat moeten verplicht ingevuld worden. Als u deze gegevens niet invult, gaat het systeem niet verder!

Als al deze gegevens zijn ingevuld, gaat u naar het rechter gedeelte van deze pagina “Je Bestelling”. Controleer of al je gegevens juist zijn (het product, aantal deelnemers en het totale bedrag   dat je gaat betalen). Kies vervolgens de bank waarmee je gaat betalen, door op “Selecteer je bank” te klikken. En ga dan door naar de groene balk onder aan de pagina “Bestelling plaatsen en betalen”. Kies betalen met “scan QR-code” óf met de Random Reader en werk je betaling af, zoals je dat ook bij andere betalingen doet. Als laatste krijgt u een overzicht te zien dat aangeeft “Bedankt. Je bestelling is ontvangen”.

En na enige tijd zult u op uw emailadres een bevestiging krijgen “Bedankt voor uw aanmelding”, met alle details van de bestelling.
Eenzelfde bevestiging komt binnen bij de Activiteitencommissie leden Els van Steen en Mieke van Boxtel; dus ook zij zien meteen dat u zich voor welke activiteit heeft aangemeld/betaald.

Gratis Activiteit: Wanneer het een gratis activiteit betreft en u dus geen bedrag hoeft over te maken naar KBO Haaren (Totaal € 0,00) volgt u dezelfde werkwijze als hierboven omschreven, tot aan: Controleer of al je gegevens juist zijn (het product, aantal deelnemers en het totale bedrag dat je gaat betalen) bij “Je Bestelling”.        Klik vervolgens op “Bestelling plaatsen en betalen” in de groene balk onderaan.
Het systeem gaat dan meteen door naar uw laatste overzicht, waarin wordt aangegeven “Bedankt. Je bestelling is ontvangen”.
En eveneens krijgt u na enige tijd op uw email adres een bevestiging “Bedankt voor uw aanmelding” met alle details van de bestelling.
Eenzelfde bevestiging komt binnen bij de Activiteitencommissie leden Els van Steen en Mieke van Boxtel. Dus ook zij zien meteen dat u zich voor welke activiteit heeft aangemeld.

U kunt hier een pdf downloaden met deze stap voor stap instructie