shanty koor

Op woensdagmiddag 5 juni komt Shanty koor “Nooit Te water” uit Lage Mierde voor ons in Den Domp optreden. De 30 leden van dit koor, dat in 2003 is opgericht, zijn woonachtig in het gebied van Bergeijk tot Tilburg; de Brabantse Kempen.

Zij hebben een repertoire van wel 80 zeemans- en luister/meezingliedjes waaruit zij vlotte en sfeervolle, voornamelijk meerstemmige, liederen zingen. Meestal met een voorzanger, ‘de Shanty’. Daarnaast komen er ook leuke meezingnummers aan bod, zodat jong en oud kunnen meegenieten. Het enthousiasme, de uitstraling en de kwaliteit van dit gezelschap staat borg voor een gezellig optreden. Het Shanty koor word begeleid door enkele accordeons en een grote trom.
Dit alles op woensdagmiddag 5 juni in Gemeenschapshuis Den Domp aan de Kerkstraat.
De middag begint om 14.00 uur tot ongeveer 16.00 uur.
De zaal is vanaf 13.30 uur geopend.
De kosten zijn € 6,00 p.p. dat is incl. koffie/thee en 1 consumptie.

Aanmelden kan tot en met vrijdag 31 mei via de Activiteitenwinkel

Lukt dit u niet dan kunt u bellen of mailen naar: